Waardering over Jong-Weerheijm, A.H. de, Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Psychologenpraktijk Weerheijm - Den Haag op 7 juni 2011

Geen wachtlijsten en avondspreekuur! Ook is er een goed bereikbaar en dagelijks telefonische spreekuur. Er wordt veel aandacht aan je besteed, er wordt goed geluisterd en je hebt echt het gevoel dat jij er toe doet. Het allerbelangrijkste is wel dat je privacy volkomen wordt gewaarborgd. Er wordt gewerkt met wetenschappelijk onderbouwde therapieën en het is allemaal goed te gebruiken in de praktijk.. Ik ben erg blij bij deze psycholoog in behandeling gegaan te zijn, want ik ben van mijn klachten af!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jong-Weerheijm, A.H. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.