Waardering over Koolmees-Mitrovic, P., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Psychologie Praktijk Koolmees - Delft op 9 november 2017

9.5

Toen ik belde voor een afspraak, kon ik al snel terecht bij Paula. Dit bleek dan ook gelijk een van haar sterke punten: ze maakt altijd zo snel mogelijk tijd voor je. We hadden gelukkig vanaf het begin een goede klik, waardoor ik goed mijn verhaal kwijt kon bij Paula en ze me alle mogelijke hulp kon bieden. De hulp die Paula biedt, vind ik erg fijn. Als de ene aanpak niet goed genoeg werkt, zoek je samen met Paula net zo lang door totdat de beste manier van aanpak gevonden is. Paula legt alles heel duidelijk uit, heeft geduld en heeft mij zeker goed geholpen en behandeld. Ze is een hele fijne psycholoog om te hebben en ik kan haar zeker aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Koolmees-Mitrovic, P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.