Basispsycholoog Martens, M.L.

Basispsycholoog

Waardering over Martens, M.L., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk SGE Orion, Psychologen - Eindhoven op 25 november 2019

Posttraumatische stressstoornissen

Na jaren verschillende traumatische klachten te hebben, de stap genomen om psychologische hulp te vragen. Mariska is mijn behandelaar geweest. In het gehele traject dacht Mariska goed mee en kwam met verschillende opties die baat zouden hebben, ook wanneer het e.e.a. niet aansloeg, stond Mariska voor me klaar. Ik voelde mij gehoord en gezien. Na jaren klachten te hebben gehad, merkte ik eindelijk verschil en maakte ik dankzij Mariska stappen vooruit. Ik heb absoluut geen punten die beter zouden kunnen. De behandeling door Mariska heeft voor mij het verschil gemaakt in mijn leven. Ik heb ontzettend veel geleerd van Mariska en ook nu na afloop, heb ik voldoende handvaten meegekregen die ik kan zetten, daar waar het nodig mocht zijn. Nogmaals dank Mariska!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Martens, M.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.