Basispsycholoog Schuring, M.

Basispsycholoog

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Schuring, M., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Psycholoog Arnhem - Miranda Goertz en Mitch Schuring - Arnhem op 9 april 2018

Verslavingen

Medio vorig jaar ben ik in contact gekomen met Mitch vanwege mijn cocaïne probleem. Vanaf het moment dat ik hem de hand gaf tot aan het einde van het zorgtraject heb ik Mitch als een hele fijne, zeer laagdrempelige psygoloog ervaren.Ik kwam bij Mitch terecht vanwege een aanhoudend probleem met het gebruik van cocaïne. Door gesprekken, interviews en testen te maken kwamen we tot de ontdekking dat het cocaïne gebruik van mij een middel was van zelfmedicatie. Al snel bleek dat ik de cocaine gebruikte om een onderliggend probleem handelbaar te maken: namelijk ADHD. Dankzij de ervaring van Mitch, de gesprekken en de testen is hij tot deze diagnose gekomen. Ik ben direct op passende medicatie ingestelden ben nu al bijna een jaar van het cocaïnegebruik verlost. Dankzij Mitch zijn doortastende denkwijze en zijn ervaring in de verslavingszorg heb ik nu weer mijn leven op de rit. Zonder cocaïne en met de juiste medicatie die mij heel veel heeft gebracht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schuring, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.