Waardering over Schuring, M., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Psycholoog Arnhem - Miranda Goertz en Mitch Schuring - Arnhem op 4 oktober 2017

Mijn ervaring met Mitch is erg positief. In gesprek kan hij goed luisteren en legt verbanden tussen verleden en heden en maakt samen een plan voor hoe het anders kan in de toekomst. Door zijn rustige en geïnteresseerde houding voelde ik me altijd op mijn gemak. Tijdens de begeleiding is er altijd voldoende ruimte voor eigen inbreng en Mitch is daarin ook erg flexibel. Door middel van testen en vragenlijsten heb ik veel inzichten gekregen in mijn handelen en door dit uitgebreid te bespreken heeft het mijn zelfinzicht vergroot. Naast de fijne gesprekken is de mogelijkheid om ernaast nog huiswerk te ontvangen en biedt Mitch literatuur aan wat kan helpen.Mitch is er altijd voor me geweest, ook op momenten wanneer er op korte termijn geen gesprek gepland stond was hij beschikbaar. Via mailen of een telefoongesprek wist hij de 'angel' voor mij uit de situatie te halen zodat ik hierin wat rust vond. Dit heb ik als heel prettig ervaren.Mitch denkt mee op als vlakken en zijn bereidheid is groot. Echt een hulpverlener met hart voor de persoon die tegenover hem zit.

Bent u of werkt u voor Schuring, M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.