Basispsycholoog Schuring, M.

Basispsycholoog

Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Schuring, M., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Psycholoog Arnhem - Mitch Schuring - Arnhem op 30 januari 2018

Slechte Psygoloog.

Reactie van/namens Schuring, M.

Beste cliënt(e)

Ik ben geschrokken van uw beoordeling, omdat ik het belangrijk vind om er voor mijn cliënten te zijn en hen de best mogelijke hulpverlening te bieden. Tot op heden heb ik nog geen klachten mogen vernemen over mijn geboden zorg, maar ik begrijp dat u daar anders over denkt. Omdat ik uw beoordeling zeer serieus neem, zou ik graag met u in contact komen of meer onderbouwing van u wensen, zodat ik duidelijke handvaten heb om dit in de toekomst te voorkomen. Graag ontvang ik van u een reactie. Dat mag telefonisch (06-41842365)
per mail (info@ervaringsdeskundigehulpverlening.nl) of via dit formulier.
Met vriendelijke groeten,
Mitch Schuring
Psycholoog

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schuring, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.