Waardering over Tfaï, M.N., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk SGE Meerhoven, Psychologen - Eindhoven op 22 november 2018

• Dwangstoornissen

Mevrouw Tfai is een kundige, vriendelijke en begripvolle psychologe. Zij heeft mij (extra) inzichten geboden met betrekking tot mijn eetpatroon in combinatie met diabetes. Omdat ik bekend ben met dwanggedachten- en handelingen, heeft zij hier ook aandacht aan besteed om zo duidelijk te krijgen wat er nodig is om mijn voedingspatroon om te zetten naar een gezondere levensstijl. Voor mij waren de behandelingen gericht op het behoud van een gezonde situatie, omdat ik in het verleden al cognitieve gedragstherapie heb gehad, maar mevrouw Tfai weet ook cognitieve gedragstherapie en exposure therapie te combineren. Zij kijkt welke behandeling het beste aansluit op uw zorgvraag en dit heb ik als zeer prettig mogen ervaren. Mevrouw Tfai houdt tevens professionele afstand, maar laat u ook merken dat zij naast u staat en met u meedenkt. Toen er voor mij een afspraak op een verkeerde locatie ingepland was, heeft zij mij op eigen initiatief persoonlijk gebeld. Dit vond ik heel fijn, omdat ik me druk maakte om de situatie. Zo zijn er meerdere momenten geweest waarbij ik merkte dat zij mensen op een persoonlijkere manier benadert dan menig ander psycholoog. Voor mij, als jongvolwassene, voelt dat prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tfaï, M.N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.