Waardering over Vletter, A. de, GGZ Mindfit, Basis GGZ, Kring Arnhem - Arnhem op 30 november 2020

9.8
  • Burn-out

Anne Lena heeft mij op een hele prettige manier begeleid op weg naar herstel vanuit een werk gerelateerde burn-out. Ze zorgt ervoor dat het laagdrempelig is en luistert goed en aandachtig naar de klachten en je verhaal. Ik vond het in het begin nogal een grote stap om naar een psycholoog te gaan, na de intake was dit gevoel helemaal weg en heeft Anne Lena mij op mijn gemak gesteld door goed te luisteren en duidelijk uit te leggen wat ze voor je kan betekenen. Mijn traject heeft ongeveer 4 maanden geduurd en in deze tijd heeft zij mij persoonlijke handvatten aangereikt om te groeien als persoon. Haar vinger aan de pols heb ik als erg prettig ervaren en ik had het idee dat ik altijd op iemand terug kon vallen. Dankzij haar hulp zijn mijn klachten sterk verminderd en kan ik weer omhoog kijken, waarvoor dank!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vletter, A. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.