Waardering over Vonder, S.T., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Tegenlicht, praktijk voor psychologische gespreksvoering en spirituele coaching - Hardenberg op 15 november 2016

8.2

Ik wilde gewoon eens praten over wat mij bezighoudt in mijn loopbaan. Over wat ik wil bereiken, in principe als freelance consultant en hoe ik daar denk te komen. Wat ik geprobeerd heb en wat ik nog zou kunnen doen. Met een paar korte vragen kwam ik tot inzicht over mijn werkelijke droom en wat ik kan doen om die zo ver mogelijk te realiseren. Ik ben naar huis gegaan met praktische inzichten, hoe mijn doel vast te houden en daar elke dag opnieuw stappen in te zetten zonder dat als een druk te ervaren. Me niet meer laten afleiden door zijsporen en gepieker over hoe verder. Kortom, heldere inzichten en goede adviezen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vonder, S.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.