Basispsycholoog Wolde, M.H.P. ten

Basispsycholoog

Er zijn 51 waarderingen Waarderen

Waardering over Wolde, M.H.P. ten, GGZ Mindfit, Basis GGZ, Kring Arnhem - Arnhem op 25 juni 2020

N.v.t.

N.v.t.

Burn-out

I.v.m.Corona hebben wij de sessies via inbellen/computer gedaan , was prima te doen. Ik heb 6 sessies gehad met Mark en als zeer prettig ervaren. Ik heb Mark ervaren als iemand die goed luisterd en naar je kijkt zodat hij ook opmerkt hoe jij in je vel zit. Hij stelde mij zo op me gemak dat ik me al snel vrij genoeg voelde om van alles met hem te delen. Daardoor kreeg ik ook genoeg en de juiste handvatten mee om zo van afspraak tot afspraak te kunnen gebruiken en toe te passen waar nodig. Ik had ook de mogelijk om altijd contact te leggen tussen de afspraken in. Dat vond ik een prettig idee.(niet nodig gehad) Ik zou Mark zeker aanbevelen en was ook graag met hem verder gegaan , maar helaas is het programma wat Mindfit bied voor mij niet voldoende. Ik ga nu op aanraden van reumatoloog/huisarts met een psychosomatische therapeut werken , omdat die met zijn programma beter bij mij aansluit. Ik neem wel de handvatten die ik van Mark heb gekregen zeker mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wolde, M.H.P. ten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.