Bedrijfsarts Albers, S.H.M.

Bedrijfsarts

Geslacht
Man
Er zijn 24 waarderingen Waarderen

Waardering over Albers, S.H.M., Arbo- en reïntegratiebedrijf Onze Arbodienst HPHC - Amersfoort op 9 mei 2019

Deze arts heeft me gekeurd voor het groot rijbewijs CDE. Dat verloopt elke 5 jaar. Ik belde voor een afspraak en ik kon meteen terecht. De website van HPHC is ook helder over wat ik verwachten kon en de prijs die de keuring zou gaan kosten, dus ik wist waar ik aan toe was. De arts heeft alle punten die hij moest testen gedaan, een uitgebreide ogentest, urinemonster om te kijken of ik geen suikerziekte heb, coördinatietesten, bloeddruk gemeten, een gesprek gehouden om te kijken hoe mijn psychisch functioneren is, etc etc. Hij liet zien wat hij had ingevuld en dat hij het formulier digitaal naar het CBR stuurde, zodat daar geen misverstand over kan bestaan. Gelukkig ben ik goed gezond, dus kwam ik door de keuring. Maar, was ik er niet doorheen gekomen, dan was hij daar vast ook eerlijk over geweest. Naar deze arts ga ik over 5 jaar weer. Hij doet wat hij moet doen en is nog vriendelijk ook.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Albers, S.H.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.