Bedrijfsarts Besten, J. den

Bedrijfsarts

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Besten, J. den, Arbo- en reïntegratiebedrijf Bedrijfsarts.nl - Den Haag op 9 maart 2017

Depressie

Ik heb een Complexe PTSS en daarnaast ook nog een depressie. Aangezien het hierboven niet bekend is in de standaard lijst. Mijn ervaring met deze man is gelijk aan de andere. Wat een onplezierige, niet luisteren, onduidelijke en eigen lijn trekkende vervelende man is dit. Hij geeft zich niet ingelezen in het verslag waarin de diagnose vermeld wordt. Daar moest ik hem op wijzen. Het feit dat ik daar op bezoek ben gekomen ben ik volgens hem belastbaar voor re-integratie. Echter heeft mijn man me gebracht daar ik zelf geen auto durf te rijden (ruim 4 mnd niet) en het openbaar vervoer me aangrijpt alsof ik de Mount Everest moet beklimmen. Mijn emoties lopen vaak hoog op en kan ze slecht onder controle houden. (Snel er boos, verdrietig enzzz) Omdat ik nog geen twee jaar in het bedrijf werk dat in nog geen affiniteit met het bedrijf heb. En hij er erg voor is om mensen weer aan het werk te sturen. Hij geeft ook tegenstrijdig berichten. Eerst afwachten nadat ik hem de machtiging heb geven om vervolgens deze niet insturen naar mijn behandelaars (4,5 weken geleden) en nu of eigenlijk nadat ik mijn beklacht bij mijn zorgcoördinator heb geuit, toch geen bijstelling in het plan van aanpak. Dus op zijn tenen getrapt. Dat zal bij het volgende bezoek ook weer gebeuren. Mijn behandelaars en ik zijn namelijk zelf al bezig om de vraagstelling van de machtiging te beantwoorden. Die krijgt hij het eerst volgende bezoek onder zijn neus geschoven. Ik doe me huiswerk wel! Maar wellicht zullen een hoop mensen wel weten die of PTSS of dat wat ik heb, dat dit een enorme prikkeling geeft waar ik niet zo heel best mee weten om te gaan. Maar goed ik blijf proberen om mezelf terug te vinden en er sterker uit te komen. Ik zie heel ver weg een heel klein lichtpuntje. Maar wat betreft deze man.  Zeer ongeschikt

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Besten, J. den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.