Bedrijfsarts Besten, J. den

Bedrijfsarts

Geslacht
Man
Er zijn 9 waarderingen Waarderen

Waardering over Besten, J. den, Arbo- en reïntegratiebedrijf Bedrijfsarts.nl - Den Haag op 23 oktober 2018

Totaal ongeschikte man. Ik vond het een naar arrogant mannetje. Stelt zich boven specialisten en onderzoeken op ziekenhuizen.Weigert dan ook adviezen of diagnoses vanuit ziekenhuis. Hij laat een lichamelijk zieke werknemer zich ook snel geestelijk ziek voelen.Weet op onverklaarbare wijze de werkgever agressief reageren op werknemer totaal ongegrond.Als hij het niet wint bespeelt hij de werkgever om een loonopschorting op te leggen zonder gegronde reden.Wat weer veroorzaakt dat werknemer deskundigen oordeel aanvraagt bij uwv. Wat natuurlijk ook niet in dank wordt afgenomen en dat zul je merken ook.Ook het besluit uwv waarin je in het gelijk gesteld wordt wekt een enorme agressie op bij dhr. den Besten. Als iemand zo lichamelijk ziek is door medische fouten en duidelijke diagnoses is het erg zuur en emotioneel triest dat je dan ook nog 2 jaar deze man tegen moet komen. Voor mij is het inmiddels een paar jaar geleden en snap dan ook niet dat ik nu anno 2018 nog steeds negatieve berichten hier lees. Wat inhoud dat deze man nog steeds actief is als bedrijfsarts (neem ik aan). Dat snap ik totaal niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Besten, J. den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.