Waardering over Brouwer, H.P.M., Arbo- en reïntegratiebedrijf Arbo Unie, vestiging Hilversum - Hilversum op 23 augustus 2013

Op eigen verzoek bij mijn bedrijfsarts op bezoek geweest voor een doorverwijzing naar 1e lijnspsycholoog. Mevrouw Brouwer luistert goed naar je klachten, denkt met je mee over een mogelijke oplossingen en is behulpzaam om de boodschap op een gepaste/terughoudende manier aan je leidinggevende mee te delen. Enige minpunt: bij het telefonisch inplannen van een afspraak ben ik door de ArboUnie een keer of vijf van het kastje naar de muur gestuurd door de administratie, verder alleen maar lof.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brouwer, H.P.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.