Waardering over Brouwer, M.B.D., Arbo- en reïntegratiebedrijf ArboNed Utrecht - Utrecht op 15 maart 2019

2.3
  • Burn-out

Ik ben een cliënt van mevrouw Brouwer ter behandeling voor burn-out en depressie. Mevr. Brouwer luistert niet en laat niet uitpraten. Geeft geen goede tips en stuurt alleen aan op ander werk en niet op een structureel goede oplossing om beter met bepaalde zaken om te gaan. Geeft aan dat je zelf met werkgever overleg moet hebben hoe je na een week of 2-3 weer aan het werk kunt gaan. Geen ondersteuning hierin. Communicatie slecht, afspraken worden verzet zonder mij duidelijk op de hoogte te brengen. Tip is om een sms/ whatsapp automatisch ter herinnering te sturen een dag van te voren bijvoorbeeld. Ook zijn ze slecht bereikbaar en zijn ze niet op de hoogte van de door de werkgever met hen besproken eventuele oplossingen. De cliënt (ik dus) moet dit allemaal zelf extra aanhalen tijdens gesprek. Doorverwijzingen kosten blijkbaar 4 weken en dan nog is het niet geregeld en moet de werkgever er achteraan gaan. Al deze zaken zorgdragen niet voor een goed herstelproces. Ik vind de werkwijze traag en ongeïnteresseerd. Ik had graag in die tijd willen werken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brouwer, M.B.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.