Waardering over Everaert, C.P.J., Arbo- en reïntegratiebedrijf Arbo Unie, vestiging Arnhem - Arnhem op 3 januari 2018

1.3
  • Posttraumatische stressstoornissen

Een super slechte bedrijfsarts 14 jaar geleden een dodelijk ongeval met de vrachtwagen gehad ik moest toen zo snel mogelijk aan de medicijnen en aan het werk Van een andere bedrijfsarts !! En nu herhaalt het zich weer  deze bedrijfs (arts ) wil je zo snel mogelijk weer aan het werk hebben en niet het probleem oplossen een hele goede arts voor de baas en niet voor de werknemer Na 5 afspraken pas vragen wat er nou echt aan de hand is !! Nu met goed overleg met mijn baas en een onafhankelijke bedrijfskundige  is besloten dat deze Everaerts geen contact meer met mij mag hebben  en krijg nu een andere arts heel benieuwd  hoe dat gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Everaert, C.P.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.