Waardering over Hapert, S.J.M. van, Arbo- en reïntegratiebedrijf Shapero Bedrijfsartsen - Naarden op 15 augustus 2015

2.3
  • Burn-out

Ik heb de betreffende arts in breda gesproken tijdens 1 consult. Ik heb/had stress klachten. De arts was verbaal uiterst incompetent, was niet in staat door te vragen om antwoord op zijn eigen vragen te krijgen. Na een second opinion (geen bedrijfsarts maar een consultancy bureau gespecialiseerd stress klachten) ging de arts direct akkoord met het alternatieve behandel plan. Dit geeft in mijn ogen aan dat hij geen enkele mooie heeft gedaan tijdens mijn diagnose.De ervaring was rond uit slecht en heeft mij juist langer uit de running gehouden ivm de stress na het bezoek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hapert, S.J.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.