Waardering over Heuijerjans, W.F.M.T., Arbo- en reïntegratiebedrijf Ortho-Arbo-Advies - Zwolle op 1 oktober 2018

9.7
  • Burn-out

Dokter Heuijerjans luistert uitstekend naar mijn klachten en neemt deze zeer serieus. Hij neemt alle tijd voor me en deelt informatie waar ik echt wat mee kan.Een briljante tip betreft de vlakschuurmachine, die je als massageapparaat kunt gebruiken (uiteraard zonder het schuurpapier). Hiermee trillen zelfs diepliggende spieren los. Ligt nu voor het grijpen klaar in de schuur en wordt inmiddels door het hele gezin gebuikt.Ik ben zeer positief.Hij zorgt ervoor dat je weer zo snel en goed mogelijk aan het werk kunt.Een waarlijk vakman.Vol op begrip voor elke situatie.Begripvol.Luisterend oor.Veel vakkennis!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heuijerjans, W.F.M.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.