Bedrijfsarts Marsden-Meijers, M.I.E.

Bedrijfsarts

Waardering over Marsden-Meijers, M.I.E., Arbo- en reïntegratiebedrijf Grip Verzuimservice - Voorthuizen op 29 november 2019

Burn-out

Mevrouw Marsden vind ik een incompetente arts. Ze luistert niet naar je, ziet/ hoort alleen wat ze wil horen en ze is uitermate vooringenomen. Haar mening is de waarheid, alle anderen (o.a. psycholoog) hebben ongelijk. Je loopt bij haar tegen een muur op, ze luistert gewoon niet. Ze is verbaasd dat ik bij de psycholoog loop terwijl zij mij daar zelf heen heeft gestuurd. Ze vindt dat ik beter ben omdat ik (in theorie) mijn contracturen werk. Dat mijn energie echter nog steeds flink te wensen over laat, ik thuis vrijwel niets uitvoer, ik na gewerkt te hebben een paar uur nodig heb om bij te komen en ik na mijn werkdagen ook 1a2 dagen moet herstellen doet niet ter zake. Ze is zelf namelijk ook moe als ze thuis komt uit haar werk... Totaal geen invoelend vermogen. Deze bedrijfsarts bepaalt zelf dat je beter bent, daar heb je zelf geen zeggenschap in. Het stukje menselijkheid (belangstelling tonen, jou het idee geven dat je gehoord wordt) heb ik zeer gemist.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marsden-Meijers, M.I.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.