Waardering over Spanjaard, H.O., Arbo- en reïntegratiebedrijf Herman Spanjaard, zelfstandig bedrijfsarts - Halfweg op 8 juli 2016

8.3
  • Burn-out

Ik ben bij de heer H.Spanjaard op consult gekomen via mijn  werkgever ivm schouderklachten en burnout.De eerste paar keer viel het tegen daar ik tegelijk met twee medische problemen zat, flink wat pijn in de schouders en geestelijk niet in orde. Dhr. Spanjaard stelde me gerust, waar ik erg blij mee was. Hij vroeg vanalles en nogwat en daar gaf ik antwoord op. Tevens gaf hij goede adviezen en geleidelijk aan ging het wat beter. Telefonische consulten ging ook perfect en als ik hem wilde spreken stuurde ik een mail die dan ook netjes beantwoordt werden. Heel fijn om zo een arts mogen mee te maken die menselijk maar toch rechtvaardig is zoals zijn werk beaamt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spanjaard, H.O.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.