Waardering over Alizadeh Dehnavi, R., Ziekenhuis Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 12 februari 2017

9.8
  • Hartritmestoornissen
  • Cardiologie

Afspraken zijn in goed overleg te maken. Wachttijden zijn beperkt tot soms enkele minuten. Bij het vooronderzoek en de ingreep is alles goed uitgelegd en er is in goed overleg besloten tot een operatie. Tijdens de operatie (onder plaatselijke verdoving) werd ik perfect op de hoogte gebracht wat mij stond te wachten. Ook het regelmatig vragen of het uit te houden was of de opmerking van sorry ik doe je wel pijn maar het moet echt even komt sympathiek over. De ingreep is perfect verlopen (Hoera). Ook daarna was er na de controle en het hartfilmpje nog ruim de tijd om te vragen of alles verlopen was zoals gepland. Ook toen werd er nog een tekening gemaakt om precies aan te geven wat er was gebeurt. Perfect.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alizadeh Dehnavi, R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.