Waardering over Alizadeh Dehnavi, R., Ziekenhuis Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 16 november 2018

• Hartritmestoornissen
  • Cardiologie

Ik was al langere tijd niet lekker. Tijdensmijn vakantie kreeg ik ernstige hartritme stoornissen. Mijn huisarts verwees me naar de cardioloog. Deze kon na uitgebreid onderzoek geen hartafwijkingen vinden. Hij wilde geen cardio versie doen, omdat hij eerst de oorzaak van de ritme stoornissen wilde weten. Ik was teleurgesteld, maar achteraf was het maar goed dat het zo,n deskundige arts was. Na enkele maanden werd uit onderzoek duidelijk dat ik een veel te hard werkende schildklier had die de ritme stoornissen veroorzaakte. Na dat ik geopereerd was aan de schildklier, kreeg ik een cardioversie. Hierdoor kreeg ik weer een normale hartslag  en voel ik mij nu weer veel en veel beter. Kortom ik heb deze arts 3x gezien. Het is een zeer kundige hartelijke man.

Bent u of werkt u voor Alizadeh Dehnavi, R.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.