Waardering over Alizadeh Dehnavi, R., Ziekenhuis Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 1 maart 2019

9.9
  • Hartritmestoornissen
  • Cardiologie

Na een vrij lange periode met hartritmestoornissen die ik nog kon bestrijden met medicijnen, lukte dat op een gegeven moment niet meer. Na onderzoek heeft Dr. Alizadeh me toen geadviseerd een katheterablatie te doen in het LUMC. Deze ablatie heeft hij zelf gedaan en is tot volle tevredenheid gelukt. Hij is een bijzonder betrokken en kundig specialist die goed naar de patient luistert. Hij legt het probleem duidelijk uit en geeft, zonodig, tijd na te denken over de geadviseerde beslissing. De periode zowel vóór de ingreep als erna heeft hij me goed begeleid. Ik heb mijn zelfvertrouwen weer terug en functioneer zoals ik het graag wil. Ik kan dr. Alizadeh van harte aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alizadeh Dehnavi, R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.