Waardering over Baur, L.H.B., Cardiologiecentrum Cardiologie Centrum Amsterdam Zuid - Amsterdam op 5 september 2019

• N.v.t.

6.8

Een onderzoek in een van de Cardiologie Centra Nederland kan ik zeer aanbevelen, alle onderzoeken onder één dak, snel en op elkaar aansluitend, uitgevoerd door deskundige en aardige medewerkers. Ook prettig dat je meteen de resultaten te horen krijgt en het eventuele behandeltraject. Alleen gaf dit relatief korte gesprek me qua communicatie geen 100% voldoening. Een latere bel afspraak op een bepaalde datum/tijd werd helaas niet nagekomen. Dat vond ik wel een minpuntje. Na enkele uren wachten heb ik zelf het CCN gebeld, waarna ik later op de dag door een andere cardioloog werd teruggebeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Baur, L.H.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.