Cardioloog Bleeker, G.B.

Cardioloog

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Bleeker, G.B., Ziekenhuis HagaZiekenhuis, locatie Leyweg - Den Haag op 11 augustus 2016

Hartaanval

Specialisme

Cardiologie

Zoekt u een Cardioloog waarbij u zich op het gemak voelt en u uw vragen kunt stellen, dan moet u deze deur voorbijgaan. Deze arts ontbeert elk empathisch gevoel, en werkt volgens zijn eigen agenda, en weet zich niet in te leven in de gevoelens van zijn patiënt.

Reactie van/namens Bleeker, G.B.

Wij betreuren het dat de schrijver van deze reactie een negatieve ervaring heeft gehad. Wij hebben via Zorgkaart geprobeerd met deze persoon in contact te komen in een poging deze ervaring te bespreken, maar helaas wenst diegene anoniem te blijven. Wij herkennen ons overigens niet in de reactie. Zoals in ieder ziekenhuis houden ook wij in het HagaZiekenhuis met regelmaat anonieme enquêtes onder onze patiënten over het functioneren van onze specialisten. Bij een anonieme enquête onder 24 patiënten kreeg Dr. Bleeker een gemiddeld cijfer boven de 8 met de volgende commentaren: “ luistert goed, legt goed uit, vriendelijk en respectvol.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bleeker, G.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.