Waardering over Bosker, H.A., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 8 juni 2017

9.7
  • Hartfalen
  • Cardiologie

Dokter Bosker heeft mijn vader ontzettend fijn begeleid in zijn jaren van hartfalen.Voornamelijk na zijn val op zijn hoofd, door het klappen van zijn icd waardoor mijn vader een bloeding in zijn heeft gekregen en van daaruit ernstig hersenletsel is ontstaan.Door toe dan van de huisarts in samenwerking met bosker is het mogelijk gemaakt dat we onze vader bijna een jaar thuis hebben kunnen verzorgen.Ondanks hersenletsel wist mijn vader heel goed wie bosker was! Het 1e jaar nadat mijn vader was overleden kreeg mijn moeder een telefoontje van dokter Bosker ...mijn vader was niet alleen maar een patiënt!

Reactie van/namens RIjnstate

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw positieve waardering over de zorg en de begeleiding die dokter Bosker aan uw vader heeft gegeven. We zullen het compliment doorgeven. Fijn dat het met hulp van de huisarts is gelukt om uw vader nog thuis te kunnen verzorgen.

Vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bosker, H.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.