Waardering over Breuls, P.N.W.M., Overige kliniek PoliDirect Breda - Breda op 28 maart 2019

1.7
  • Hart- en vaatziekten

wat een arts die mij  twee weken liet lopen met een kastje waar geen signalen registratie omdat de kabels niet goed waren aangesloten Vervolgens zegt deze arts dat mijn hart in orde is zonder verder onderzoek. Wat een zorgverlener die mij met een ernstig ziek lijf en een hart wat van alles mankeert zo weg kan sturen en is zeer onpersoonlijk.

Reactie van/namens Breuls, P.N.W.M.

Excuses, we vinden het vervelend om dit te horen. Wegens een technische fout werden de signalen niet goed geregistreerd. We hebben direct maatregelen genomen en zullen voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurt. Nogmaals excuses en bedankt dat u dit heeft gedeeld. Wij zijn altijd op zoek naar mogelijkheden om onze zorg te verbeteren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Breuls, P.N.W.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.