Waardering over Bruning, T.A., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 14 juli 2019

• N.v.t.

• Hart- en vaatziekten
  • Cardiologie

Mijn man was eerder bij een andere Cardioloog in het maasstad ziekenhuis onder behandeling .De klacht waar mijn man al geruime tijd last van had  een veel te snelle hartslag De arts kon er niets aan doen en vroeg mijn man of hij er mee kon leven Ja dan heb je toch geen andere keus !Toen is mijn man op  google gaan zoeken en daar vond hij dat het wel eens aan zijn schildklier kon leggen ,dat komt vaker voor na een hart operatie ,Toen me man dit vertelde tegen de Cardioloog tilde hij zijn schouders op !En zei we kunnen het wel eens bekijken En wat bleek het was dus zo ,toch een versnelde schildklier !Toen mijn man de arts daar mee confronteerde Gaf de arts het niet toe ,Toen hebben we besloten om naar een andere Cardioloog te gaanEn zeker geen spijt van gehad.Gelukkig nu verholpen ,terwijl de andere Arts aan mijn man vroeg of er met die versnelde hartslag was te leven ! Nee dus Dus mijn advies is bij twijfel zou ik een andere Cardioloog raad plegen .

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Beste heer, mevrouw, dank voor het delen van uw ervaring. Fijn dat uw man is geholpen en dat u tevreden bent over de zorg van deze arts. Hartelijke groet, afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bruning, T.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.