Waardering over Dijkman, P.R.M. van, Ziekenhuis HMC Bronovo - Den Haag op 12 oktober 2019

1.0
  • Hartfalen
  • Cardiologie

2 keer bij deze arts geweest. Ik werd niet serieus genomen. Ik was te jong om hartklachten te kunnen hebben. Bij het 2de bezoek werd er gezegd; 9 jaar geleden was je hier ook voor niks. Je maakt je zorgen om iets wat er niet is, ja er is wel iets te zien maar niks gevaarlijks.De huisarts vertelde dat ze zagen dat ik artriale tachycardie had. Hij zei dat dit niks was en dat ik me zorgde maakte omdat mijn vader een hartstilstand had doorgemaakt.Heel ontevreden over deze arts. Het gevoel dat ik uitgelachen werd in mijn gezicht.Dagelijks veel last van hartkloppingen en een benauwd en drukkend gevoel.Binnenkort naar een cardioloog die me hopelijk wel serieus neemt.

Reactie van/namens Ziekenhuis HMC Bronovo - Den Haag

Geachte mevrouw, meneer,

We betreuren het dat u deze ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis. We hebben uw ervaring gedeeld met de betreffende afdeling.

We zijn benieuwd wat er is voorgevallen en zouden dit graag met u bespreken. Indien u dat wilt, kunt u contact opnemen met één van onze klachtenfunctionarissen. Zo kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren. De contactgegevens zijn te vinden op https://www.haaglandenmc.nl/contact/waardering/klachten.

Hartelijke groeten,
HMC

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dijkman, P.R.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.