Waardering over Driel, V.J.H.M. van, Ziekenhuis HagaZiekenhuis, locatie Leyweg - Den Haag op 30 juli 2012

Een extra antwoord op de vorige vraag, "Ja nou en of"...Dr van Driel heeft bij mij een ablatie gedaan. Hij heeft mij voor die tijd keurig, duidelijk geinformeerd. Hij is 200% betrouwbaar door eerlijk en kort maar krachtig antwoord te geven op je vraag zonder om de hete brei heen te draaien en een geweldig goede arts. Een arts die de tijd voor je neemt, zich heel goed in de patient verplaatst. Ik ben er zeer prettig behandeld (ook door al het personeel op cardiologie) dus kortom een aanbeveling!!!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Driel, V.J.H.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.