Cardioloog Ebink, C.

Cardioloog

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Ebink, C., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis, hoofdlocatie - Rotterdam op 22 juli 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

N.v.t.

Hart- en vaatziekten

Specialisme

Cardiologie

Deze arts luistert niet slecht, nee luistert gewoon helemaal niet. Houdt zijn eigen riedeltje en werkt je zsm de deur uit. Binnen 7 minuten was ik de spreekkamer weer uit. Hij lijkt totaal niet geïnteresseerd in je verhaal of in de mens achter de cijfertjes die hij bekijkt. De uitleg is moeilijk te beoordelen daar ik geen/nauwelijks uitleg kreeg. Heb me nog weinig zo onbegrepen gevoeld. Ik ben 26 jaar behandeld en op het spreekuur cardiologie geweest. Ben altijd keurig en terzake kundig door 4 verschillende cardiologen, door de jaren heen, in het Maasstadziekenhuis behandeld. Bij het eerste consult door deze cardioloog werd ik teruggestuurd naar de huisarts, die mij vervolgens weer terugverwees naar specialist. Snel een andere cardioloog zoeken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ebink, C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.