Waardering over Gehlmann, H.R., Ziekenhuis Radboudumc, hoofdlocatie - Nijmegen op 13 juli 2019

• N.v.t.

• Hartklepaandoeningen
  • Cardiologie

Gistermiddag ben ik gehoord door Dokter Gehlmann 2 maanden na TAVI. Geweldige ervaring met deze man. Hij is niet de arts die mij geopereerd heeft. Ik had samen met hem mijn vragenlijst doorgenomen. Alle vragen zijn tot mijn volle tevredenheid beantwoord. Dokter Gehlmann heeft alle rust en tijd genomen en daar werd ik zelf ook ontspannen door. Ik was totaal gerustgesteld en voelde mij zeer gelukkig daarna. Samen hebben wij mijn status doorgenomen en heeft hij aantekeningen gemaakt van dingen die volgens mij niet klopten zoals een operatie aan mijn hart om een gaatje dicht te maken direct na mijn geboorte! Dat is nooit gebeurd. Ook heeft dokter Gehlmann mij middels filmpjes en foto's kunnen laten zien dat mijn aorta niet zo verkalkt is als wat ik dacht maar dat de reden dat ik geen openhartoperatie kreeg is vanwege vernauwde halsslagaderen. Ik mag normaal gereanimeerd worden wanneer dat nodig is (alhoewel dokter Gehlmann denkt dat reanimatie niet nodig is bij mij) In het vorige ziekenhuis kreeg ik te horen dat reanimatie uitgesloten was omdat de aorta te verkalkt was en zou gaan scheuren. Ik voel mij erg gelukkig omdat ik door het fijne verduidelijke gesprek  met dokter Gehlmann weet dat ik nu gewoon oud kan worden, hoera!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gehlmann, H.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.