Waardering over Ginkel, A.G. van, Cardiologiecentrum Cardiologie Centrum Hoogvliet - Hoogvliet op 13 september 2019

7.1
  • Hartritmestoornissen

Zeer vriendelijk behulpzaam personeel. Direct op mijn gemak. Kunnen goed luisteren. Alle onderzoeken achter elkaar.Vervolgens een gesprek met de cardioloog over de gedane onderzoeken. Daarna moest ik nog 24 uur met een holter lopen. Ik kreeg direct te horen dat ik een telefonische afspraak kreeg over de uitslag met de arts twee weken later,  echter een week van te voren werd ik gebeld dat de arts mij persoonlijk wilde spreken. Daar word je nou niet bepaald door gerustgesteld, vooral omdat je een week moet wachten. Op de vraag wat er dan aan de hand is krijg je geen antwoord men wist het niet, toen bleek dat ik niet op de voorgestelde tijd persoonlijk kon komen kon ik ineens weer wel worden gebeld. Dat gesprek duurde 5,30 minuten. Over de uitslag van de holter waar ik 24 uur mee had gelopen en alles tot de minuut genoteerd heb staat in het rapport dat; het dagboek "niet aanwezig is, niet is  ingevuld of niet bruikbaar is.. Dat vind ik verbijsterend! Waarvoor noteer ik dan alles 24 uur. Verder heb ik mijn twijfels over het medicijn dat ik voorgeschreven heb gekregen. Na nogmaals overleg met de arts geen ander medicijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ginkel, A.G. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.