Waardering over Gorselen, E.O.F. van, Ziekenhuis Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg - Doetinchem op 21 december 2016

9.7
  • Cardiologie

Toen ik in 2014 voor het eerst bij Dr. van Gorselen op het spreekuur kwam, vertelde hij mij dat de klachten niet overeen kwamen met de bevindingen van de cardioloog waar ik al vanaf 2005 in behandeling was geweest. Deze cardioloog was met pensioen gegaan en daardoor kwam ik bij van Gorselen terecht. Na 1 echo was de diagnose dat ik een aangeboren hartafwijking had. En dat het niet de kleine bloedvaten waren die verstopt zouden zitten (vrouwenhartkwaal). Ik viel bijna van mijn stoel vanwege die uitslag dat had ik niet verwacht! Ik kreeg andere medicatie en ik voelde me een stuk beter dan voorheen. Maar de klachten gingen niet over en er zou een operatie moeten volgen. Na veel overleg met het Radboud in  Nijmegen en het Erasmus in Rotterdam werd besloten om mij te opereren. Eerst door een team uit Nijmegen voor een Ablatie en daarna kwam het team uit Rotterdam in actie om het ASD te sluiten. Dit is gebeurd op 12 september jl.  Nu kan ik weer gewoon de trap op lopen, zwemmen, dansen fietsen alle normale dingen! Ik ben dr. van Gorselen heel, heel dankbaar! Voor zijn luisterend oor, zijn geduld, zijn inzicht!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gorselen, E.O.F. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.