Waardering over Hagoort-Kok, A.W., Cardiologiecentrum Stichting Cardiologie Amsterdam, locatie Amsterdam - Amsterdam op 18 mei 2018

2.3
  • Hart- en vaatziekten

Vóór op wil ik stellen, dat hele vóór traject (huisarts verwijzing nav klachten, MCL Leeuwarden snelheid maken afspraak, intake hartfilm, echo én fietstest) een 10 was. Geweldig aardige assistentes vol begrip en empathie (oa voor slechthorendheid). Maar de "behandeling" door deze mevrouw - acht ik beneden alle peil en deed me sterk denken aan de harteloze schooltandarts uit mijn jeugd dus 60+ jaar geleden... Dit soort artsen maak je tegenwoordig gelukkig niet meer mee. Vanaf het oproepen tm het eind van het consult ("ik laat het hierbij") een toonbeeld van des-interesse, alleen maar naar het pc scherm starend en me het gevoel geven, dat ik een soort simulant was (kennelijk waren mijn klachten niet hart-gerelateerd, maar ze deed geen enkele poging om dat verduidelijken). Niet eens evht vragen wat mijn klachten zijn/waren. Onthutst en eigenlijk vol van vragen me laten wegsturen als een klein kind. Deze mevrouw nooit meer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hagoort-Kok, A.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.