Waardering over Hauer, H.A., Cardiologiecentrum Cardiologie Centrum Amsterdam Zuid - Amsterdam op 14 augustus 2015

7.3
  • Hart- en vaatziekten

Het onderzoek gebeurde lang niet zo degelijk als hetzelfde onderzoek 2 jaar geleden in het LUMC bij cardiologie. Het 2 e consult werd afgeraffeld omdat ik de laatste was die dag, het spreekuur was uitgelopen (wat uiteraard kan gebeuren) en er een telefoontje van een collega-specialist kwam. Dat gesprek ging over de vakantie en was dus geen noodoproep. Over de geconstateerde ontsteking bij het eerste consult werd niet meer gesproken. Ik kon gaan en hoefde niet meer terug te komen. De mensen gedragen zich allervriendelijkst, dus daarover alleen maar complimenten. Toch wil ik de volgende keer weer naar een gewoon ziekenhuis voor dergelijk onderzoek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hauer, H.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.