Waardering over Heerebeek, L. van, Ziekenhuis OLVG, locatie Oost - Amsterdam op 11 juli 2019

• N.v.t.

9.2
  • Hartfalen
  • Cardiologie

Hoewel ik te boek sta ,als best wel lastige(mondige)patient, ben ik héél erg blij,dat dr v Heerebeek mn behandelend cardioloog  is.Die dokter is op alle fronten voorbeeldig...luisteren, uitleg, bejegening..het kan niet beter.Waarom de totaal score geen 10 is..komt doordat de effecten nog moeten worden afgewacht én doordat ik er géén voorstander van ben dat je als patient alles zelf/samen zou moeten bepalen.Ik ben er voorstander van dat de arts,die ervoor gestudeerd heeft enige leiding en sturing  geeft en je daar als patientten volle op kunt vertrouwen. Heerlijk,dat ik dat bij dr Heerebeek kan.Dus..waren de vragen iets anders geformuleerd,dan een 10!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heerebeek, L. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.