Cardioloog Helming, A.M.

Cardioloog

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Helming, A.M., Ziekenhuis Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Dordwijk - Dordrecht op 7 september 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Cardiologie

Wegens positief nieuws m.b.t.de uitslag op het gebied van cardiologie was de ervaring kort en geld voor de cardioloog zelf de beoordeling van cijfers voor de eerste 3 vragen. Ik zie hier aantal erg onterechte beoordelingen. Maar misschien is dokter Helming erg gegroeid?! Een arts moet professioneel zijn maar wellicht is de wisselwerking van de patiënt ook van invloed want ik herken de kritiek niet  Ik kreeg duidelijke uitleg. Op mijn vragen was ook direct antwoord, mijn dossier was duidelijk vooraf goed bestudeerd. Niks te klagen over empathie, het was een fijn gesprek. Ben kritisch na 3 maanden onderzoek op meerdere vakgebieden bij derden. Ieder doet zijn deelgebied en dan klaar. Ervaren dat deze specialist niet alleen maar oordeelt over haar vakgebied maar in gesprek meedenkt over mogelijk andere zaken. En blijft daarbij correct. Dat geeft helderheid en is erg prettig en menselijk als je tobt met ziekte. Probleem nog niet verholpen maar ging met goed gevoel weg!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Helming, A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.