Waardering over Hemels, M.E.W., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 30 december 2017

9.5
  • Hartritmestoornissen
  • Cardiologie

Exact een jaar geleden werd ik opgenomen in het Rijnstate ziekenhuis in Arnhem i.v.m hartritme-stoornissen. Het was niet de eerste keer dat mij dit overkwam, maar wel de ernstigste. Het kostte veel moeite mijn hart weer in het juiste ritme te krijgen. Nog altijd denk ik met dankbaarheid terug aan de manier waarop ik door de medewerkers van de Harthulp werd opgevangen. Ik werd die avond behandeld door Dr. Hemels. Het afgelopen jaar zijn er verschillende contacten met deze cardioloog geweest, die alle zeer plezierig verliepen en mij steunden.

Reactie van/namens Rijnstate

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw waardering. We geven uw compliment door aan dokter Hemels en de afdeling Eerste Hart Hulp.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie
Rijnstate

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hemels, M.E.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.