Waardering over Hofstra, L., Cardiologiecentrum Cardiologie Centrum Utrecht - Utrecht op 2 mei 2014

5.8
  • Cardiologie

Belangrijk om persoonlijkheid en functioneren van elkaar te scheiden. Geen kwade opzet in het spel, maar luisteren is niet de sterkst ontwikkelde kant. Duidelijk behoefte om snel en daadkrachtig over te komen. Ik mis degelijkheid in het hele CCN. Men wil te flexibel overkomen maar blijkt daarbij voor de patiënt weinig efficiënt. Daarnaast: een medicijn voorschrijven dat zich in de betreffende patiënt niet bewezen heeft en daar geen controle op uitoefenen of op organiseren op een redelijke termijn voelt als onverantwoord. Tot slot zie ik geen voordelen van deze specialist, en anderen, opererend buiten een ziekenhuis als daar toch weer naar doorverwezen wordt.

Reactie van/namens Hofstra, L.

geplaatst op 2 mei 2014

Bedankt voor uw reactie. We hechten veel waarde aan uw beleving. We betreuren het dat uw bezoek aan ons centrum niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Wij zijn geïnteresseerd in uw ervaringen en stellen het zeer op prijs als u contact met ons opneemt, telefoonnummer 030 – 890 87 07.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hofstra, L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.