Waardering over Hofstra, L., Cardiologiecentrum Cardiologie Centrum Utrecht - Utrecht op 5 februari 2013

4.7

Heel aimabel, maar niet echt in verbinding en luistert slecht, zelfs na 2x geklaagd te hebben. Leest de gegeven info niet en maakt het cardiodossier niet in orde voor het volgende consult. Er staan essentiele fouten in de automatisch gegenereerde brieven, die voor verzending kennelijk niet nagelezen worden. Schrijft snel redelijk 'agressieve' medicatie voor.

Reactie van/namens Hofstra, L.

geplaatst op 11 februari 2013

Allereerst willen we u bedanken dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij hechten veel waarde aan uw reactie / mening om zo de kwaliteit en service van onze zorg te kunnen verbeteren. We betreuren het dan ook zeer dat u ontevreden bent over uw bezoek aan de cardioloog.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 030 – 890 87 07. Op die manier kunnen wij een en ander duidelijker in kaart brengen en gericht maatregelen nemen. Alvast bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hofstra, L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.