Waardering over Hofstra, L., Cardiologiecentrum Cardiologie Centrum Utrecht - Utrecht op 9 september 2011

2.0

Praat vlot, maar luistert slecht. mondeling heel vriendelijk. regelt nauwelijks onderzoek ondanks ernstige medische situatie. Bij controle van schriftelijke verslagen blijken feiten niet te kloppen, ten koste van de patiënt. Heel teleurstellend.

Reactie van/namens Hofstra, L.

geplaatst op 12 oktober 2011

Met enige teleurstelling hebben wij deze waardering gelezen en we vinden het dan ook erg spijtig dat u het consult als zodanig heeft ervaren.

Graag zouden wij u willen uitnodigen om mogelijke misvattingen te bespreken. We stellen het zeer op prijs als u hiervoor contact met ons opneemt. Dit kan telefonisch via 030-890 87 07.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hofstra, L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.