Waardering over Horsthuis, T., Cardiologiecentrum Cardiologie Centrum Amsterdam West - Amsterdam op 13 september 2019

2.0

Ik heb het gevraagd of de behandeling door de verzekering betaald wordt en nadrukkelijk gevraagd of onder de eigen risico valt? Het antwoord was dat het betaald werd. Nu na vijf maanden hoor ik dat ik voor deze eenvoudige test €385 moet betalen. Ik vind het ....verder wil ik niet prate. Je moet een 66 jarige gepensioneerde met weinig inkomsten allereerst informeren dat het je zo veel geld gaat kosten. Ik heb in het totaal 43 gewerkt maar door mijn politieke vlucht en de AOW regels alleen € 950 per maand verdien waarvan €750 voor de huurprijs gaat. Voor de rest mag je zelf voorstellen?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Horsthuis, T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.