Cardioloog Hoseyni Guyomi, S.

Cardioloog

Geslacht
Man
Specialisme
Interventiecardiologie
Er zijn 148 waarderingen Waarderen

Waardering over Hoseyni Guyomi, S., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 18 april 2018

Hart- en vaatziekten

Specialisme

Cardiologie

Afgelopen vrijdag de dertiende april werd voor mij een geluksdag ipv een pechdag. Ik heb het geluk gehad dat ik behandeld werd door Dr.Hoseyni op de hartafdeling van het CWZ. Hij heeft mij het leven gered en het onmogelijke mogelijk gemaakt door mijn kompleet verstopte kransslagader aan de linkerkant van mijn hart via een uitgebreide dottermethode weer te openen en 4 stents te plaatsen. Met mijn Diabetes was dit de meest veilige en minst belastende oplossing. Dr. Hoseyni heeft alles heel duidelijk van te voren uitgelegd  en op zo'n (geestige) manier dat het gelijk duidelijk was en ik zonder al teveel angst de ingreep heb ondergaan. En dat is een unicum voor mij met mijn grote angst voor alles wat maar dokter heet of een injectie naald in zijn hand heeft.Er was gelijk een klik en een voor de volle 100% vertrouwensbasis.Samen met zijn Team heeft hij een topprestatie geleverd in die paar uur dat hij mij onderhanden heeft genomen. Ik zie mijn vervolg operatie voor de andere kant van mijn hart dan ook met vol vertrouwen tegemoet. Deze wijze van behandelen is voor de patient vele malen minder belastend dan een hart operatie op de traditionele manier. Nogmaals: Petje af en heel veel dank voor Dr. Hoseyni en zijn Team voor het redden van mijn leven. Wat een warme en amaibele , gedreven arts. Na de ingreep heeft hij mij nog 4 keer bezocht om te horen hoe het ging! Super.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen.. Ik zal deze positieve waardering naar dr. Hoseyni en het team doorsturen.
Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoseyni Guyomi, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.