Cardioloog Hoseyni Guyomi, S.

Cardioloog

Geslacht
Man
Specialisme
Interventiecardiologie
Er zijn 146 waarderingen Waarderen

Waardering over Hoseyni Guyomi, S., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 10 januari 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

De techniek van dotteren met diamantboring was nieuw voor mij, gelet op mijn eerdere ervaringen. Dr. Hoseyni heeft de behandeling heel helder uitgelegd, aan mij, maar ook aan mijn vrouw en kinderen. Hij weet op vriendelijke manier zijn patiënt 'mee te nemen' in de behandeling: dat biedt vertrouwen. De behandeling zelf (boringen, ballondilatatie en plaatsen van twee lange stents) voerde hij geconcentreerd en in prima samenwerking met zijn team uit. Aan het eind beoordeelde hij het resultaat als: 'U hebt nu een goed functionerende slagader.' Later is hij het resultaat nog komen bespreken; dat is ook heel prettig, omdat ik vragen kon stellen en mijn grote waardering en dank kon laten blijken. Hij bracht twee foto's mee, een vóór en een nà de behandeling. Het was verbluffend, dat de wat rafelige vaatlijnen er nu uit zagen als een stromende rivier. Ik voel me prima, nu! Hulde voor dr. Hoseyni (en zijn team!), die zowel professioneel als menselijk zijn werk doet. En met zichtbaar plezier!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoseyni Guyomi, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.