Waardering over Hoseyni Guyomi, S., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 14 september 2020

• Hartspierziekten
  • Cardiologie

De voor mij ongelooflijk goede resultaten na de dotterbehandeling, inmiddels bijna 6 weken geleden, van alles weer fysiek weer kunnen, beter en sneller denken, scherper kunnen zien, en dat nadat mijn hart in de afgelopen paar jaar erg is achteruitgegaan. Ben al 19 jaar hartfalenpatient. Zijn persoonlijke belangstelling voor mij, zowel voor als na de ingreep, heb ik als zeer ondersteunend ervaren. En dit allemaal bij een patient met sterk verhoogde risico's bij een dergelijke ingreep. Geweldige vakman die met de voor mij nieuwe techniek van "uitboren" naast de standaard dottermethode gewerkt heeft. Chapeau!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoseyni Guyomi, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.