Waardering over Hoseyni Guyomi, S., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 17 september 2019

• Hart- en vaatziekten
  • Cardiologie

Dokter Hoseyni heeft mij in 2017 gedotterd terwijl drie andere doktoren van mening waren dat ik alleen met een hartoperatie verder kon. Dankzij zijn doorzetten en deskundigheid is mij een zware operatie bespaard gebleven waarvoor ik hem zeer veel dank ben verschuldigd. Zelfs gedurende zijn vakantie kon ik hem telefonisch advies vragen. Elk jaar ga ik op zijn advies op controle en vorige week (13 september 2019) was ik er weer en alles prima in orde alsof er nooit hartproblemen waren geweest. Uiteraard moet je zelf als patient ook meewerken door een gezonde leefwijze te hanteren, bewegen, gezonde voeding etc. maar zonder dokter Hoseyni was ik niet zo snel hersteld en zou ik door een hartoperatie, die niet nodig was, een lange herstelperiode nodig hebben en was ik ongetwijfeld in niet zo'n goede conditie als nu. Dokter Hoseyni bedankt en u bent een specialist met een hoofdletter S en zoals ik van meerdere patienten heb gehoord een echte tovenaar!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoseyni Guyomi, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.