Cardioloog Hoseyni Guyomi, S.

Cardioloog

Geslacht
Man
Specialisme
Interventiecardiologie
Er zijn 141 waarderingen Waarderen

Waardering over Hoseyni Guyomi, S., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 30 september 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Hartkramp

Specialisme

Cardiologie

Ik voelde me bij deze arts gehoord en gezien.  Hij had altijd tijd voor een praatje, een opbeurend woord of advies.Zijn informatie was duidelijk, realistisch en helder. De keuze tussen bypass en dotteren werd aan ons gelaten. Lastige keuze: 95 procent vernauwing, ondanks een zeer sportieve en gezonde lifestyle. Met alle vertrouwen kozen we voor dotteren en zijn nu heel blij met het resultaat. De risico's op complicaties bij een bypass leken ons groter en ik had vertrouwen in de technische vaardigheden van dokter H. Op de OK viel de ontspannen sfeer op. Iedereen was professioneel bezig.Tijdens de operatie werd ik steeds op de hoogte gehouden. De operatie was erg ingewikkeld maar verliep goed.Nu na vier dagen voel ik me prima, en ga over een maand graag weer op controle bij H. Ook het natraject is besproken met daarbij aandacht voor de genetische factor waarbij ook onze kinderen geïnformeerd moeten worden.Dus: 10+!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoseyni Guyomi, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.