Waardering over Hoseyni Guyomi, S., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 14 maart 2019

• Hart- en vaatziekten
  • Cardiologie

Morgen.Vanaf 2006 dacht ik iedere dag aan morgen. Als ik dacht aan gisteren en bang ben voor morgen, probeerde ik vandaag gelukkig te zijn. Met zijn telefoontje van Dr. Hoseyni vandaag over mijn gezondheid heeft het weinig zin meer in het verleden te staren, te piekeren over wat is geweest. Met zijn telefoontje vandaag kreeg ik een nieuwe kans. Daarom..., kreeg ik vandaag weer een nieuwe kans met zijn nieuwe medicatie voor mijn chronische Subduraal Hematoom bloedingen, die ik vanaf december 2013 had.Je leert uit het verleden, maar nu sta ik in het heden. Vandaag doe ik het beter, maar dan blijft nog de vraag: Wat doe ik morgen? Daarover heb ik door dr. Hoseyni geen zorgen, want morgen is morgen gewoon weer vandaag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoseyni Guyomi, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.