Cardioloog Ilhan, M.

Man
Specialisme
Interventiecardiologie
Er zijn 18 waarderingen Waarderen

Waardering over Ilhan, M., Ziekenhuis Maastricht UMC+, hoofdlocatie - Maastricht op 4 december 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Hart- en vaatziekten

Specialisme

Cardiologie

Cardioloog Ilhan , is vooral een mens met gevoel voor mij als patiënt hij heeft geluisterd nam ook veel tijd om naar mijn klachten te luisteren en heeft ze ook gevonden . Na doorverwijzing van mijn eigen cardioloog verwees mij door naar zijn collega Dr Ilhan de hitech vaatspecialist die vervolgens een behandel plan opstelde en mij in twee behandelingen en een afrondende derde helemaal verloste en een nieuw mens van mij maakte . Woorden van dank blijven mij tekort schieten om deze man te bedanken ook namens mijn gezin wat hij voor mij heeft gedaan . Zijn geduld om mij te beoordelen en uiteindelijk te opereren wat veel tijd in beslag heeft genomen samen met zijn team en collega`s op de OK verdienen gewoon een 10+ Ook wil ik de afdeling D4 en personeel en het OK personeel bedanken die ondanks de Corona drukte altijd voor je klaar staan. Dr Ilhan nogmaals bedankt dat ik me weer een gezond mens voel.!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ilhan, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.